Stomatologia zachowawcza to dziedzina stomatologii zajmująca się diagnozowaniem, leczeniem i profilaktyką chorób zębów i jamy ustnej. Jako gabinet stomatologiczny oferujemy szereg usług z tej dziedziny, w tym:
Dbamy również o przyjazną atmosferę i komfort pacjentów w gabinecie, aby zapewnić pozytywne doświadczenie, przełamać strach związany ze stomatologiem i tworzyć dobre relacje z pacjentem.
Boisz się dentysty, na myśl o wizycie już zaczynasz się stresować? Nie martw się, są proste sposoby na pozbycie się tego stresu – przedstawiamy kilka, które pozwolą ci z pacjenta lękliwego zmienić się w pacjenta dzielnego.
Regularność! Kontrolne przeglądy u stomatologa, co pół roku dadzą nam pewność, że nic poważnego nie dzieje się w naszej jamie ustnej – dzięki temu można wcześniej zareagować, a leczenie niewielkich ubytków w początkowym stadium może przebiegać całkowicie bez żadnych niemiłych wrażeń. Ponadto regularne wizyty w gabinecie przyzwyczają nas do zabiegów stomatologicznych, staną się bardziej rutyną niż przykrym obowiązkiem.
Nastawienie! Zróbmy wszystko, aby dzień, w którym jesteśmy umówieni do dentysty, był dla nas przyjemny. Zaplanujmy sobie jakieś małe przyjemności po wizycie w gabinecie, np. wyjście do kina, czy spotkanie ze znajomymi. Aż do wizyty u dentysty, jak i podczas niej, nie będziemy myśleli o bólu, a o tym, co miłego nas czeka po. Niech to będzie dla nas nagrodą.
Nie bój się pytać! Wybierz gabinet stomatologiczny, który jest przyjazny dla pacjenta – taki, w którym dobrze będziesz się czuć. Zwykle boimy się tego, że nie wiemy, co nas czeka. Dlatego nie wstydźmy się zapytać stomatologa o to, co będzie robił i jakimi narzędziami. Pacjent ma prawo to wiedzieć, a jednoczesne wyjaśnianie mu kolejnych etapów leczenia uspokoi jego obawy i pomoże się rozluźnić.
Nie wmawiaj sobie, że będzie bolało! To, że poprzednia wizyta nie była przyjemna, to wcale nie znaczy, że na kolejnej będzie tak samo. Nastawianie się na ból i wizualizowanie sobie przykrych sytuacji, tylko napędza nasz niepotrzebny stres.
Uśmiech! Będzie dobrze, my wierzymy, że uśmiechem zdziałamy najwięcej, dlatego trzymamy za Was mocno kciuki!
Chcąc zapewnić najwyższą jakość usług stale podnosimy swoje kwalifikacje biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach.